Konsultacja rehabilitacyjna:

W ramach konsultacji magister fizjoterapii zbada Cię i zaproponuje najlepszy dla Ciebie program leczenia, walki z bólem.

Jest to nasz prezent dla ciebie, poświęcamy czas Tobie i Twoim problemom.

W trakcie konsultacji terapeuta odpowie na wszystkie Twoje pytania a Ty będziesz mógł bliżej poznać nasze metody pracy i standard obsługi pacjentów.

Terapia manualna:

Dotyczy stawów w obrębie kończyny górnej jak i dolnej. Terapia manualna, to dziedzina fizjoterapii w której terapeuta za pomocą rąk przywraca odpowiednie zależności po między poszczególnymi elementami w stawie.

Terapia manualna kręgosłupa:

Potocznie określana „kręgarstwem” jest naturalnym i nieinwazyjnym sposobem udzielania pomocy chorym z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa i układu ruchu.

Jest szczególną dziedziną fizjoterapii. Zmiany w kręgosłupie i tzw. przesunięcia kręgów powodują ucisk na nerwy i rdzeń kręgowy, co wyzwala silny ból i przyczynia się do powstawania wielu chorób. Istota manipulacji polega na korygowaniu ułożenia kręgów i stawów międzykręgowych.

Poprawia to funkcjonowanie kręgosłupa, zmniejsza ucisk na nerwy i rdzeń kręgowy powodując zmniejszenie bólu a po jakimś czasie jego ustąpienie.

Czas trwania: 30 min

Usprawnianie po urazach i operacjach:

Przed rozpoczęciem terapii magister fizjoterapii udziela bezpłatnej konsultacji celem dobrania odpowiednich ćwiczeń.

To program stworzony z myślą o osobach po urazach skrętnych, zwichnięciach, naderwaniach mięśni, złamaniach, operacjach narządu ruch.

obejmuje:

• terapię manualną - 15 min,
  • masaż częściowy - 15 min,
  • ćwiczenia (usprawniające, rozciągające, wzmacniające i poprawiające propriorecepcję)
  • chłodzenie

Takie zestawienie oddziałowywań fizjoterapeutycznych gwarantuje szybki powrót do pełnej sprawności.

Czas trwania: 60 min

Ćwiczenia indywidualne korekcyjne wad postawy

To zestaw ćwiczeń dobieranych indywidualnie do potrzeb dziecka.

Obejmuje ćwiczenia:

• korygujące zaburzenia symetrii w układzie kostnym,
  • wzmacniające osłabione grupy mięśniowe
  • rozciągające partie mięśni ze wzmożonym napięciem.

Czas trwania: 30 min

Terapia dla dzieci „Rośnij Zdrowo”

To terapia stworzona z myślą o Twoim dziecku i jego prawidłowym rozwoju.

Jest to połączenie ćwiczeń korekcyjnych wad postawy (opracowanych indywidualnie dla każdego pacjenta) z terapią manualna gdzie rehabilitant pracuje z dzieckiem nad ułożeniem np. miednicy, obręczy barkowej.

Czas trwania: 60 min

Ćwiczenia indywidualne przy bólach kręgosłupa

Przy układaniu indywidualnego programu ćwiczeń kładziemy szczególny nacisk na wzmocnienie gorsetu mięśniowego tak ważnego przy bólach kręgosłupa

Czas trwania: 30 min

Terapia " Zdrowy Kręgosłup"

Są to ćwiczenia na bóle kręgosłupa wzbogacone masażem częściowym kręgosłupa. To połączenie przynosi świetne efekty terapeutyczne Jest to terapia dla osób pragnących czerpać radość z życia i zdrowia

Czas trwania: 60 min

Terapia usprawniająca „Ku Zdrowiu”

Program przeznaczony dla pacjentów ze schorzeniami przewlekłymi. Terapia jest układana zgodnie z indywidualnymi potrzebami pacjenta, obejmuje ćwiczenia wzmacniające układ mięśniowy, stretching, masaż a w razie potrzeby terapię manualną

Ćwiczenia usprawniające indywidualne dla Seniora

To zestaw ćwiczeń ogólnousprawniających, dobranych indywidualnie, mających na celu:

• poprawić wydolność krążeniowo-oddechową,
  • wzmocnić mięśnie posturalne
  • poprawić jakość życia wzmacniając mięśnie potrzebne w
  • czynnościach dnia codziennego.

Czas trwania: 30 min

Terapia dla Seniora „Pełnia Życia”

Przed rozpoczęciem cyklu magister fizjoterapii udziela bezpłatnej konsultacji, celem dobrania odpowiednich ćwiczeń z uwzględnieniem chorób towarzyszących (np. nadciśnienie, cukrzyca). Jest to terapia przeznaczona dla osób starszych które chcą aktywnie spędzać czas i by wiek ich nie ograniczał w pełnym korzystaniu z uroków życia.

W czasie ćwiczeń jest monitorowane ciśnienie.

Czas trwania: 45 min